søndag den 21. september 2008

Ting # 4 Sådan finder du blogs

I denne opgave skulle jeg tilmelde mig og kigge nærmere på overskrift.dk og Tecnocrati.

Overskrift.dk

Jeg havde lidt problemer med denne opgave da jeg kopierde urlen på mi hjemmeside og ikke der hvor der stod abonnement. Siden var til at finde rundt på.

Technocrati

Siden havde ikke en udpræget brugervenlig ny bruger funktion, hvilket gjorde processen opret ny bruger lidt besværlig. Siden var efter min mening præget af en amerikansk tilgang til verden. Jeg vil her nævne sport sektions football link. Der var, såvidt jeg kunne se, ikke tale om den stilfulde europæiske/sydamerikanske etc. sport, istedet var det den mindre kultiverede amerikanske variant. Der var også en del overskrifter der omhandlede det kommende valg i guds eget land!

Ingen kommentarer: